Ota yhteyttä
Digitaalinen markkinointi

Digitaalinen markkinointi auttaa yritystäsi kasvamaan

Digitaalinen markkinointi tunnetaan monilla eri termeillä, kuten esimerkiksi digimarkkinointi, verkkomarkkinointi ja Internet-markkinointi. Digitaalinen markkinointi kattaa useita verkossa tapahtuvan markkinoinnin keinoja, joista tunnetuimpia ovat hakukoneoptimointi, hakusanamainonta, bannerimainonta ja sähköpostimarkkinointi. Oikein toteutettuna digitaalinen markkinointi on tehokas ja tärkeä markkinoinnin osa-alue, joillekin yrityksille jopa tärkein.

Sinun ei yrityksesi edustajana tarvitse olla digitaalisen markkinoinnin moniosaaja, me autamme mielellämme kaikilla digitaalisen markkinoinnin osa-alueilla. Jätä yhteydenottopyyntö niin keskustellaan digitaalisen markkinoinnin tarpeistasi. Yhdessä löydämme tarpeisiisi tehokkaimmat markkinointikeinot.

Digitaalinen markkinointi

Digitaalisen markkinoinnin strategia

Kuten missä tahansa markkinoinnissa, myös digitaalisessa markkinoinnissa tulee olla strategia. Jotta voimme yhdessä laatia yrityksellesi tehokkaan markkinointistrategian verkkoon, tulee meidän käydä läpi liiketoiminnallesi oleellisimmat asiat. Yhdessä läpikäytäviä asioita ovat muun muassa

  • tuotteet ja palvelut
  • kenelle yrityksesi tarjoaa tuotteita ja palveluita
  • yritysesi heikkoudet ja vahvuudet
  • toimialalle tyypilliset trendit
  • tärkeimmät kilpailijat
  • nykyiset markkinointitoimenpiteet
  • markkinointibudjetti
  • mitä tuotteita ja palveluita halutaan markkinoida
  • tulosten mittaus

Kun liiketoimintanne kannalta oleelliset asiat ovat meille selvillä, löydämme yrityksellesi parhaat keinot digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen. Tavoitteenamme ei ole tarjota kaikkea mahdollista hakukoneoptimoinnista sähköpostimarkkinointiin, vaan löytää teille ja yrityksenne markkinointibudjettiin kannattavimmat ratkaisut.

Mitattavuus on kaikki kaikessa

Jotta digitaalinen markkinointi saataisiin mahdollisimman tehokkaaksi, tulee sitä mitata. Mittauksen apuvälineenä toimii Web-analytiikka. Web-analytiikalla seurataan kävijän toimia sivustolla, aina sivustolle saapumisesta sivustolta poistumiseen.

Jo yhteistyömme alussa Web-analytiikkanne määritetään avustuksellamme kuntoon, jolloin digitaalisen markkinoinnin tehostaminen onnistuu parhaiten. Määritämme yhdessä mitä mitataan ja seurataan. Määritysten perusteella voimme tarjota teille parhaat kehitysehdotukset.

Konversio-optimointi tehostaa sivustoasi

Konversio-optimointi tarkoittaa tuloksellisuuden tehostamista. Esimerkiksi verkkosivuston tuloksellisuutta voidaan tehostaa parantamalla käyttäjäkokemusta ja ohjaamalla kävijää selkeämmin haluttuun päämäärään.

Kärjistettynä konversio-optimoinnin tarkoituksena ei ole lisätä tulosten määrää kävijämääriä lisäämällä, vaan nostaa tulosten määrää nykyisellä kävijämäärällä.

Kaikki digitaaliseen markkinointiin meiltä

Kaikki lähtee yrityksesi tarpeista ja siitä mitä digitaalisella markkinoinnilla pyritään saavuttamaan. Kun kaikille on selkeää mitä tavoitellaan, autamme valitsemaan parhaat keinot tavoitteiden saavuttamiseen. Mittaamme Web-analytiikan avulla digitaalisen markkinoinnin tehokkuutta ja kehitämme sitä huomioiden avulla.

Kun asiakkaat tavoittavat sivustosi, autamme konversio-optimoinnin avulla tehostamaan asiakaspolkua haluttuun tavoitteeseen asti.

Mikäli kiinnostuit palveluistamme, jätä yhteydenottopyyntö. Keskustellaan lisää yrityksenne tarpeista ja sovitaan vaikka palaveri!

Holla Online
Holla Online Oy
Aleksanterinkatu 17 B 4 krs.
15110 Lahti
  050 585 0210
  info@holla.fi
     
Sertified Google Partner